Tuesday, January 25, 2011

Frustraties...

Hey iedereen,

We zitten nu een goeie week op ons appartement, en zo stilletjesaan beginnen de frustraties de kop op te steken...
Mijn flatmate is echt een beetje een raar geval. Maar waar ik het meest over struikelde is dat ze mij heel de woonkamer alleen heeft laten verven. Ahja, want ze had geen verfkleren bij. (Ik ook niet hoor, ik had een oud nachthemd aan en een legging).
Het ergste was dat ze in de zetel kwam zitten kijken naar mij, om te zien hoe ik aan het werken was. Ik natuurlijk pissed off, en gelukkig had ze dat toch begrepen.

"Ja, nu heb ik natuurlijk niet veel gedaan..."
Andi: "Dan doet gij de keuken maar!"

Man joh, heel het weekend heb ik mij krom gewerkt hier. Gelukkig was de huisbaas super tevreden toen hij zondag langskwam om enkele dingen in orde te maken.

Over de huisbaas gesproken, die kwam zojuist weer langs. Hij heeft een deurbel voor ons geplaatst, omdat de antieke, originele bel (die bij de antieke, originele deur hoort) kapot is. Hij heeft ons ook wat uitleg gegeven over de Council Tax en is ons ook een strijkplank en strijkijzer komen brengen. Die man is geweldig!
Hij brengt ook altijd zijn dochters mee, en zondag had hij zijn vriendin mee (die trouwens ook gek van honden is).
Op dat gebied heb ik het dus wel getroffen... hehehe

En op het werkt valt het goed mee. De training valt mee (ik snap hoe printers werken, yay!) maar de verschillende procedures, die zijn wel moeilijk. In het weekend ga ik, denk ik, flink mogen studeren!
In ons team zitten allemaal Nederlanders, btw. Ik ben omgedoopt tot 'Belgske', hehehe. Ze moesten eens weten wat ik van hen denk :p

Het algemene dagelijkse leven gaat hier ook goed. In de week is het opstaan, naar de bushalte wandelen, naar het werk met de bus, half dagje training, half dagje buddie-time, weer naar huis met de bus et voila.
Het eerste echte weekend ben ik niet erg sociaal geweest (schilderen hee!) maar volgend weekend hebben we gelukkig een houswarmingparty bij de scandinaviërs :p
Ook komen ze zaterdag ons vast internet installeren, samen met een telefoonlijn, en de tv! Yay!

Zo, dat was een erg random update, maar dan weten jullie tenminste dat het goed gaat met me.

Tot snel!
-XxX-
:D

6 comments:

  1. Ik wil footoos! van het geverfde appartement!
    Fijn om je blogje te lezen. Tof om te weten hoe het daar met je gaat.
    Groetjes,
    Tine

    ReplyDelete
  2. Scandinaviërs? Zijn daar Zweden bij? U know how much I love them!! Gnar gnar!
    Wsl heb je dit al in een eerdere post gezegd, maar dit is de 1e die ik lees...!
    Great om te horen dat het daar dan toch heel tof is!!!
    Grt Stina x

    ReplyDelete
  3. Ook ik kan niet wachten op de foto's van al je gewroet.
    Tante Ria.

    ReplyDelete
  4. De foto's komen binnenkort! Hehehe, het is echt prachtig nu. I love it!

    En Stina, yep: Scandinaviërs! 2 Zweden en 1 Noor :p
    Kom af en ik stel ze aan u voor, hehe :D

    ReplyDelete
  5. Hey Andi!
    Ik heb intussen eens de tijd genomen om je avonturen allemaal door te lezen.
    Leuke flat heb je zeg! Je mama vertelde dat Aiki ook bij je komt wonen, al enig idee wanneer dat gaat zijn?

    De halsbanden zijn ook aangekomen, en ze zijn weeral prachtig, heel erg bedankt.

    Geniet van je Schots avontuur!

    Miet

    ReplyDelete
  6. Oh Miet, ik mis Aika wel heel erg hoor. Ik kom haar waarschijnlijk in de zomer ophalen, zo rond juli.
    Ben blij dat de halsbandjes goed zijn aangekomen ;)

    ReplyDelete