Tuesday, January 18, 2011

Meet my new flat:














5 comments:

  1. Awesome!

    liefs Nathalie

    ReplyDelete
  2. Was een beetje snel met mijn eerste antwoordje. Wil daar nog aan toevoegen dat het een zeeeeeeeeeeeeeeeeeer mooie flat is, je hebt het werkelijk getroffen. Geniet ervan een verdien ze!
    Tante Ria

    ReplyDelete
  3. amaaaaaiiiii :p Das wel heel schoon appartementje he?!! Zeer degelijk!
    Dikke pluim, dat heb je goed voor mekaar gekregen!!
    Lof joeee xxx

    ReplyDelete
  4. Hey Ann, het ziet er super uit, mooi, dit kan een gezellige thuis-kom-plek zijn na een dag op het werk; enjoy.
    Lieve grts, ook aan je room-mate.
    Marc

    ReplyDelete
  5. Jaja iedereen, dit appartement is een geschenk uit de hemel :)
    We voelen ons hier echt goed thuis. Ik kan niet wachten tot ik mijn fototoestel heb, dan kan ik betere foto's showen, hehehe :)

    ReplyDelete