Thursday, February 10, 2011

Een maand...

Een maand al ben ik in Schotland. Amaaaiii, de tijd gaat snel hoor :)
Altijd leuk om bij zulke dingen even stil te blijven staan natuurlijk, hehehe

Hier gaat het voor de rest wel goed.

Ik woon hier graag, eet hier goed (behalve brood, want een goeie bakker is er niet), ik werk goed... :p

Op het werk ben ik trouwens geslaagd voor mijn test. Dat wil zeggen dat de training er nu op zit, en dat ik écht met werken kan beginnen! Vandaag zat ik voor het eerst alleen, en moest ik het dus op mijn eentje redden. Gelukkig zat ik vlakbij een slimme collega die me goed kon helpen als ik een vraag had, of een moeilijke klant, hehe.

Ik start 's ochtends om 7u, wat erg vroeg lijkt, maar daar hangt uiteraard aan vast dat ik ook weer vroeg naar huis mag. Dat bevalt me wel. Zeker met de zomer in het vooruitzicht, als het wat langer licht blijft.
Deze ochtend had ik problemen met inloggen, waardoor ik toch een tijdje van de telefoon ben gehouden. Ik ben benieuwd hoe het morgenvroeg gaat zijn...

Over twee weken komt Claudia naar hier, samen met Pa, waar ik heeeeeeeel erg naar uitkijk! Ik mis Claudia haar verjaardag wel, maar ik zie ze dan toch, tenminste.
Ik ga ze voorstellen aan al mijn kameraden hier, en ik neem ze ook lekker mee naar de club, dan gaan we dansen!
Ik ga ook nog proberen een uitstapje te plannen, maar da's nog een verrassing, daar zeg ik niks over :p

En dan het weekend van 5 maart ga ik naar Londen, yay! Ik heb mezelf op een kort tripje beloond. Vrijdag de 4de neem ik in Glasgow de nachtbus naar Londen, waar ik dan 's ochtends aankom in het midden van het centrum. Dan ga ik lekker shoppen, 's middags naar Love Never Dies, achteraf weer shoppen, en dan neem ik de nachtbus naar Glasgow weer, terug naar huis!
Ja, dat is toch een leuk vooruitzicht hoor. De bustickets waren erg goedkoop, omdat ik recht had op een jongerentarief. Heen en terug was het maar 25 pond! Whooo :D
En ook de musical kostte 25 pond (wel een plaatsje helemaal achteraan, maar aangezien ik de show al 2 keer heb gezien zal dit wel ok zijn).
Dusjah, dat bevalt me best zo, wie weet ga ik dit vaker doen binnenkort.

Oh, ik snak trouwens ook naar de dag dat mijn fototoestel hier aankomt. Ik wil van vanalles foto's maken, maar mijn gsm geeft de kleurtjes niet zo mooi weer. Dat fototoestel op mijn gsm is goed voor af en toe, maar niet om elke keer te gebruiken.
Dus! Ik hoop dat ik m'n toestel snel heb, zodat ik mooie foto's kan maken om aan jullie te laten zien.

Dan maak ik een foto vanuit het keukenraam. Als je schuin naar rechtsboven kijkt zie je namelijk op de berg het blauwe gebouw van IBM liggen! Op zich zitten we in vogelvlucht er niet zover vanaf, hahaha :p


Groetjes!
-XxX-
Andi

5 comments:

  1. Het wordt duidelijk dat je een nederlandse huisgenoot hebt ;) 'Ik neem haar mee naar 'de club''. Haha! We moeten binnenkort eens mailen over mijn tripje naar daar. Ik zie zo meteen Sonja dus we zullen onze agenda's eens bij elkaar leggen. Fijn Weekend nog! Tu me manque chérie!

    p.s. Vanavond ga IK met Claudia naar de club, geen paniek, ik sla er wel eentje achterover op uw gezondheid :)

    ReplyDelete
  2. Wow Andi, een hele maand alweer?! Wat gaat het snel! En fijn om te horen dat je al helemaal gewend bent aan het Schotse leven. Goed dat je geslaagd bent voor de werktest, al had ik niets anders verwacht ;-)
    OMG, je gaat gewoon voor een habbekrats naar London, sweet! Geniet er van meis, je hebt het verdiend!!
    Knuffel, Nathalie

    ReplyDelete
  3. Hoi schattie
    Ik ben echt benieuwd naar foto's van je hard labeur in de flat. En ik ben fier op jou en mis je hier wel. Goed dat skype er is zoadat ik je toch nog kan zien. Hopelijk doe je het wat rustiger aan zodra de verfwerken gedaan zijn en kan je 's avonds na je werk en huishoudelijke taakjes rustig in de zetel ploffen en ontspannen.
    Knuffels van mamsy

    ReplyDelete
  4. Claudia, de zussiepussieFebruary 20, 2011 at 11:42 AM

    Godvermiljaar :D Ik had n heel bericht getypt, enn het staat er niet op..
    Nuja, ik wenste je een dikke proficiat met je successen tot nu toe!
    En dat ik je ook heel hard heb gemist met mijn verjaardag! Maar dat gaan we dus goed inhalen als ik over 4 dagen bij jou ben!!! :D gohoh, yes, dat gaat snel zijn!!! Ik kijk er errg naar uit!
    xxxx Dikke kussies

    ReplyDelete
  5. @Kristien: En, hebben jullie al een datun? ;)
    @Nath: Geweldig he? Ik denk dat ik vaker zo'n Londen-tripje ga inlassen!!!
    @Mamsy en Claudia: Foto's komen eraan van zodra Claudia mij mijn fototoestel overhandigt ;) whiiiiii :D

    ReplyDelete