Friday, January 21, 2011

We hebben verf!

Hoi iedereen!

Hier ben ik weer, hehehe.

En natuurlijk ben ik helemaal happy nu we verf hebben voor ons appartement. We zijn vandaag na het werk namelijk gaan shoppen in Homebase. Dat is zoiets als de Brico bij ons, ongeveer.
Al heel snel hadden we onze karretjes overvol. Floor en ik hebben namelijk kussens gekocht, voor in de woonkamer, en kaarsjes, en enkele goedkope vazen (die staan hier erg goed!) en verf dus.

We hadden op voorhand wel wat kleuren uitgezocht, maar toen we in de winkel kwamen, bleken ze niet alles te hebben. Ook waren de kleuren in het echt helemaal anders dan in het boekje. Dus riepen we maar om hulp.
Die kwam in de vorm van een erg aardige jongen (soms vraag ik me wel af vanaf welke leeftijd ze hier mogen beginnen werken). Ik denk dat ik dat arm schaap over heel de verfafdeling heb gejaagd, hehehe.
Floor en ik hadden onze zinnen gezet op limoen-groen in de keuken, maar bleek dus dat die kleur er niet was voor de keuken. Wel konden we een gelijkaardige kleur laten mengen. Die jongen stelde voor om ons een 1liter-pot te maken. Ok, het is maar voor 1 muur, maar aangezien de plafonds hier heel hoog zijn leek me dat een beetje weinig, zeker als de muur dan 2 lagen nodig zou hebben. Ik vertelde hem dat, maar hij bleef bij zijn standpunt: 1 liter zou genoeg zijn....

Nou, ik heb hem bijna moeten dwingen om ons een pot van 2,5 liter te maken! Maak dat nu mee, hehehe...

Maar hij heeft ons goed geholpen, ook met de rest van de verf.

We hebben daar toch een goed uur gezeten, alles bij elkaar. En natuurlijk hadden we veel te veel zakken, overvol. We hadden uiteraard wel gepland om met de taxi naar huis te gaan. Wat had je gedacht :p
Dus, taxi gebeld. En die chauffeur was zo vriendelijk om ons te helpen alle spullen naar boven te dragen. You gotta love them, those taxi drivers!

Morgen en overmorgen is het dus verven geblazen. Mijn handen kriebelen om eraan te beginnen, ik heb er nu al zin in.

Zo, ik ga zo stilletjes eens mijn bed inkruipen. Ik was vandaag zooooo moe in de les. Ik ben daar bijna in slaap gevallen, en dat terwijl Phil zo leuk les kan geven. Hij is onze trainer, en heel relax. We moesten tegen het einde van de dag enkele oefeningen doen, en hij stelde op een gegeven moment een vraag aan mij. Welja, mijn hersenen werkten gewoon niet meer mee, dus ik zei hem dan ook: Sorry Phil, ik ben even te blond om na te denken :p
Gelukkig vond hij het niet erg.

Dat ik vandaag zo moe was kwam omdat we gisteren (donderdagavond) bij Angelica, Oscar en Joakim waren langsgeweest voor een Youtube-avondje. Normaalgezien zouden Floor en ik niet zo lang zijn gebleven, maar we hadden indisch besteld, en die gasten hebben ons anderhalf uur op ons eten laten wachten... Ze vonden het adres niet, was het antwoord. Hmpff...
En aangezien ik er om 6u vandaag alweer uit moest... blergh, ik was dus letterlijk een halve zombie.

Allee, nu is iedereen weer op de hoogte, ik kruip mijn bed in (en zet de wekker lekker niet op)

-XxX-

5 comments:

  1. Lieve An, bedankt dat je zo trouw je blogje verzord. Het maakt het voor het thuisfront fijn om je avonturen te kunnen volgen. Ik denk dat je daar de tijd van je leven aan het beleven zijt. Geniet ervan (met mate) zou ik zeggen, zodat je het lang kan volhouden. Veel succes met het verven en laat ons het resultaat maar bewonderen via doorgestuurde foto's.
    Tante Ria.

    ReplyDelete
  2. Schattiiiiieeeee!!!
    Zo leuk allemaal :) Geniet ervan
    En ja ik heb eeeeeeiiindelijk je blog ontdekt ;)
    Zoenies
    Son

    ReplyDelete
  3. Hehehe, het bevalt me hier inderdaad goed, ik doe mijn best om alles bij te houden ;)

    ReplyDelete
  4. Hey Ann,
    tot nu toe kom ik bijna elke dag hier eens langs; het leest vlot, leuk... een voor mij nieuwe uitdrukking, maar ZEER GESLAAGD: "sorry, ik ben even te blond om na te denken". Ik vind dit echt subliem.

    Groetjes, marc

    ReplyDelete
  5. Haha, bedankt, het is iets wat Claudia en ik vaak zeggen ;)

    ReplyDelete