Sunday, February 20, 2011

De keuken is af!!!

And totally gorgeous!


Jullie zullen me op mijn woord moeten geloven, tot het fototoestel er is tenminste. Serieus, de keuken is ein-de-lijk af, en heeeeel mooi.
Het resultaat is een grijs/groen combinatie die erg fris oogt en perfect is voor de keuken hier. Alleen, ik ben het verven nu wel beu hoor. Gelukkig heeft Floor dit weekend meegeholpen zodat ik er niet alleen voor stond.
Mijn rug is dankbaar :)

Vorige week was het best een stressy week trouwens. Mijn eerste echte volle 'werk'week. Ik ben gelukkig niet meer zo nerveus aan de telefoon, maar soms komen die klanten af met vragen waar ik nog nooit van gehoord heb. Dan hoor ik het donderen in Keulen en mag ik het zelf gaan navragen :p
Maar... ik ben toch al minder nerveus, dus dat is toch al iets. En gelukkig zijn mijn collega's behulpzaam genoeg om mij uit de nood te redden, hehehe.

Oh, en woensdag dan, dacht ik even dat ik vlinders voelde fladderen. Ik ging namelijk met een leuke vent samen boodschappen doen. En dat was niet de eerste keer, hahaha... (neenee, het was de 2de keer)
En ja, ik vond hem echt leuk. Op weg naar huis zijn we achteraf nog een uur op straat blijven staan om te babbelen. Dus dat wil toch wat zeggen he, dacht ik. Alleen, de dag erna begon hij over kinderen en dat liet me toch wel schrikken. Haha, ik en kinderen, dat zijn 2 dingen die niet samen gaan, dus tja, Andi, dikke pech he. Voor mij is de pret nu wel voorbij, brrrrr.
Die donderdag liep ik de hele dag rond met dat akelige idee van kinderen, en ik heb me de hele dag misselijk gevoeld. Ronduit walgelijk. Hij mag dus op een ander gaan proberen, hahaha.

Gelukkig ben ik hem de rest van de week niet meer tegen gekomen! Die donderdag had ik gelukkig een afspraak hier thuis, om 16u30 met een mevrouw van een schoonmaakbedrijf, dus dat was het perfecte excuus om hem niet te hoeven zien.
Die mevrouw is naar ons appartement gekomen om een prijs te maken, voor het poetsen. Jaja, Floor en ik zijn overeengekomen om dus een poetsvrouw in dienst te nemen :)
Lekker gemakkelijk, en helemaal niet duur, zo blijkt. En als er nu elke week een poetsvrouw komt hoeven we in het weekend niet meer zo veel te kuisen. Dat geeft ons de kans om er tijdens het weekend op uit te trekken en uitstapjes te doen. Yay :D

Over een paar dagen komen Claudia en Pa op bezoek, dat zal ook wel druk worden, denk ik zo. Ik heb een paar spulletjes gekocht om Claudia haar verjaardag te vieren, dus ik denk niet dat ze iets tekort zullen komen hier.
En 5 maart dan, dan ben ik een dagje in Londen. En daar kijk ik echt superhard naar uit! Ik ben wel erg benieuwd hoe de reis naar Londen gaat meevallen, want ik ga met de bus. Maar ach, voor die prijs ga ik niet zitten klagen hoor, whiiiii :)
Ik zal achteraf wel laten weten hoe het is meegevallen, hahaha.

Nu ga ik nog eens zien of ze thuis thuis zijn. Lekker bellen aan de telefoon is toch nog altijd plezanter dan via het internet hee :)

-XxX-
Andi

3 comments:

  1. Hey Andi,
    de inrichting van je woning is ± klaar, voelt goed hé.
    Hoe was het in 'London'?

    L' grts, Marc

    ReplyDelete
  2. Hoi meid
    We wachten met ongeduld op de foto's en vervolgverhaal.

    ReplyDelete
  3. Dag An, jij stelt ons geduld nogal op de proef. Wij zouden graag de foto's zien!!!!!!!!!!!!!!!!!! en nog eens een stukje lezen over de spannende dingen die je ongetwijfeld meemaakt.
    Moest mijn vorig antwoordje je niet bereikt hebben : bedankt voor de thee.

    Tante Ria

    ReplyDelete